بیبین

بیبین

Bibin
بیبین

بیبین

Bibin

ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن

ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن

هدف از این تحقیق بررسی ویژگی های تبلیغات موبایلی و عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از آن می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم2701 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

تبلیغات موبایلی عبارت است از پرداخت ،غیر شخصی بودن ،حامی مشخص داشتن ،رسانه های انبوه  را مورد استفاده قراردادن وبه دنبال تشویق وتحت تاثیر قرار دادن (Yuan Yuan et al.., 2005, p: 2089). عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل به شرح زیر می باشد :

 

  1. تبلیغات دهان به دهان  از طریق موبایل: این نوع تبلیغات اشاره به ارتباط شفاهی ، فرد به فرد بین یک گیرنده و یک پیام دهنده، دارد که گیرنده آنرا به عنوان یک پیام غیر تجاری در مورد برند، کالا یا خدمت می پندارد. 
  2. تبلیغات مبتنی بر موقعیت: خدمات مبتنی بر موقعیت خدماتی هستند که به وسیله موقعیت موبایل تعریف شده و بر آن تکیه داشته و بر اساس آن کار می کنند.این خدمات به مشتری اطلاعاتی مطابق با مکان وی ارائه می کند
  3. شخصی سازی: ارسال تصادفی پیام به تمام کاربران در دسترس ،منجر به نارضایتی کاربران وهزینه بالای تبلیغات در شرکت ها می گردد.شخصی سازی یک عامل مهم در کاهش رنجش است.از طریق شخصی سازی ،میزان پیام هایی که به مشتری ارسال می گردد کاهش می یابد ودیگر مشتری پیام های متعدد نامربوط دریافت نمی کند

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
تبلیغات موبایلی    2

2-3-2) تاریخچه تبلیغات در ایران    3

2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    4
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    5
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    7
2-3-3) آمیخته بازاریابی و تعیین جایگاه تبلیغات    8
شکل 2-5 ) آمیخته بازاریابی وتعیین جایگاه تبلیغات درآن (محمدیان ،1388،ص 51 )    9
2-3-4) تبلیغات موبایلی    9

برخی از تعاریف تبلیغات موبایلی عبارت است از:    10

2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبایلی    12
2-3-5) کانال های تبلیغات موبایلی    14
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    15
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    17
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    19
•    سودمندی ادراک شده    19
•    سهولت استفاده ادراک شده    21
•    شرایط تسهیلی    21
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    22
2-3-8) انواع پیام کوتاه و پیام چند رسانه ای تبلیغاتی    24
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پیام کوتاه به عنوان ابزار تبلیغی    25
2-3-8-2) مزایای پیام کوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    25
2-3-8-3) معایب پیام کوتاه به عنوان ابزار تبلیغی    27
2-3-9)  خصوصیات موبایل به عنوان ابزار  تبلیغاتی    29

2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    31

4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    31

2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    32

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    35
مطالعات خارج از کشور:    35
مطالعات داخل کشور:    39
منابع و مآخذ    41
منابع لاتین:    43


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود