بیبین

بیبین

Bibin
بیبین

بیبین

Bibin

پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

هدف از این پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان عنوان پایان نامه ایست که پرسشنامه حاضر برای آن تهیه و تدارک دیده شده است.پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق شامل دو بخش مشخصات فردی و اجتماعی و سوالات اختصاصی به شرح ذیل می باشد .

 


الف) مشخصات فردی و اجتماعی : . در بخش اول سوالاتی در خصوص مشخصات فردی و اجتماعی پاسخ دهنده شامل: جنسیت، سن و میزان تحصیلات پاسخدهندگان مطرح شده است .

 


ب) سوالات تخصصی: این بخش شامل 30 سوال در طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده گردیده است .در این تحقیق تبلیغات موبایلی با ابعاد (سهولت استفاده، سودمندی و شرایط تسهیلی) به عنوان متغیر مستقل، نیات رفتاری مشتریان به عنوان متغیر واسطه و قصد خرید مشتریان به عنوان متغیر وابسته برگزیده و جهت سنجش این ابعاد سوالاتی به صورت زیر طرح گردیده است که سوالات مطرح شده، در قالب پرسشنامه ارائه گردید.

 

 

 

ابعاد و تعداد سوالات پرسشنامه رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان:

نام متغیر   تعداد سوالات
قصد خرید   8
نیات رفتاری   5
تبلیغات موبایلی   5
سهولت استفاده    3
سودمندی           4
شرایط تسهیلی     5

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود