هدف از این پرسشنامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان عنوان پایان نامه ایست که پرسشنامه حاضر برای آن تهیه و تدارک دیده شده است.پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق شامل دو بخش مشخصات فردی و اجتماعی و سوالات اختصاصی به شرح ذیل می باشد .
الف) مشخصات فردی و اجتماعی : . در بخش اول سوالاتی در خصوص مشخصات فردی و اجتماعی پاسخ دهنده شامل: جنسیت، سن و میزان تحصیلات پاسخدهندگان مطرح شده است .
ب) سوالات تخصصی: این بخش شامل 30 سوال در طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده گردیده است .در این تحقیق تبلیغات موبایلی با ابعاد (سهولت استفاده، سودمندی و شرایط تسهیلی) به عنوان متغیر مستقل، نیات رفتاری مشتریان به عنوان متغیر واسطه و قصد خرید مشتریان به عنوان متغیر وابسته برگزیده و جهت سنجش این ابعاد سوالاتی به صورت زیر طرح گردیده است که سوالات مطرح شده، در قالب پرسشنامه ارائه گردید.
نام متغیر تعداد سوالات
قصد خرید 8
نیات رفتاری 5
تبلیغات موبایلی 5
سهولت استفاده 3
سودمندی 4
شرایط تسهیلی 5